Adresa pro vrácení reklamovaného zboží:
KONVIČKA s.r.o., Malá Dlážka 14, 750 02 Přer
1. Reklamace v případě doručené poškozené zásilky dopravcem
Pokud jeví zásilka při předání dopravcem známky poškození, prosím tuto nepřebírejte.
Pokud je obal neporušený, ale zboží uvnitř poškozeno, doporučujeme o této skutečnosti neprodleně informovat buď přepravní společnost nebo naši společnost:
• Česká pošta – doporučujeme oznámit nejlépe do 24hod po převzetí na kterékoliv pobočce
• PPL – doporučujeme oznámit nejlépe do 3 pracovních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena na tel. 844 775 775. Při poškození zásilky doporučujeme vyžádání sepsání zápisu o škodě.
• Toptrans – doporučujeme oznámit nejlépe do 2 pracovních dnů na tel: 267 101 601, 602, 620
2. Reklamace zboží, které má v záruční době vady
• Reklamaci zboží v záruční době je možné podat osobně nebo písemně na výše uvedenou adresu.
• K reklamovanému zboží je třeba přiložit doklad o koupi, záruční list (pokud byl součástí) a průvodní dopis s popisem závady (pokud zboží nebudete předávat osobně). Nezapomeňte na Vaše kontaktní údaje!
• Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o doručení reklamace (osobně nebo emailem). Následně vydá prodávající kupujícímu i písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace případně odůvodnění zamítnutí reklamace.
• Je-li kupující spotřebitel, lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní. Není-li spotřebitel, není určena zákonná lhůta, nicméně se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
• Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
• Veškeré informace o průběhu reklamace je možné získat osobně nebo telefonicky na mob.: 777 555 741 nebo na tel: 581 737 028, a to v pracovní dny od 9:00 do 17:00 hod a v sobotu od 9:00 do 12:00 nebo na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. .
3. Vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě
Odstoupení od kupní smlouvy provede kupující osobně nebo písemně na adresu výše uvedenou adresu. Podrobnější informace pro odstoupení od smlouvy jsou uvedeny zde.
4. Náklady spojené s dopravou zboží k reklamaci a zpět vám budou kompenzovány za splnění těchto podmínek:
• reklamace bude oprávněná (závada výrobku nebude způsobena neodbornou manipulací, chybným užíváním nebo mechanickým poškozením atd.)
• na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. zašlete žádost o proplacení nákladů, spolu s doložením výše nákladů (scan účtenky za poštovné, přepravní list atd).
• náklady budou proplaceny v přiměřené výši