Tel. číslo+420 581 737 028–29

Aktuality

  • Aktualita

    NOVĚ OD BŘEZNA 2017 U NÁS K PRODEJI VÝROBKY FIRMY STIHL. NYNÍ V AKCI: PLOTOSTŘIHY, KŘOVINOŘEZY, PILY, ROSIČE A DALŠÍ

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

A+ A A-

Reklamace

Adresa pro vrácení reklamovaného zboží: 
KONVIČKA s.r.o., Malá Dlážka 14, 750 02  Přer

1. Reklamace v případě doručené poškozené zásilky dopravcem

Pokud jeví zásilka při předání dopravcem známky poškození, prosím tuto nepřebírejte. 
Pokud je obal neporušený, ale zboží uvnitř poškozeno, doporučujeme o této skutečnosti neprodleně informovat buď přepravní společnost nebo naši společnost:
• Česká pošta – doporučujeme oznámit nejlépe do 24hod po převzetí na kterékoliv pobočce
• PPL – doporučujeme oznámit nejlépe do 3 pracovních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena na tel. 844 775 775. Při poškození zásilky doporučujeme vyžádání sepsání zápisu o škodě.
• Toptrans – doporučujeme oznámit nejlépe do 2 pracovních dnů na tel: 267 101 601, 602, 620

2. Reklamace zboží, které má v záruční době vady

• Reklamaci zboží v záruční době je možné podat osobně nebo písemně na výše uvedenou adresu.
• K reklamovanému zboží je třeba přiložit doklad o koupi, záruční list (pokud byl součástí) a průvodní dopis s popisem závady (pokud zboží nebudete předávat osobně). Nezapomeňte na Vaše kontaktní údaje!
• Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o doručení reklamace (osobně nebo emailem). Následně vydá prodávající kupujícímu i písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace případně odůvodnění zamítnutí reklamace.
• Je-li kupující spotřebitel, lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní. Není-li spotřebitel, není určena zákonná lhůta, nicméně se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
• Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
• Veškeré informace o průběhu reklamace je možné získat osobně nebo telefonicky na mob.: 777 555 741 nebo na tel: 581 737 028, a to v pracovní dny od 9:00 do 17:00 hod a v sobotu od 9:00 do 12:00 nebo na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. .

3. Vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě

Odstoupení od kupní smlouvy provede kupující osobně nebo písemně na adresu výše uvedenou adresu. Podrobnější informace pro odstoupení od smlouvy jsou uvedeny zde.

 

4. Náklady spojené s dopravou zboží k reklamaci a zpět vám budou kompenzovány za splnění těchto podmínek:

• reklamace bude oprávněná (závada výrobku nebude způsobena neodbornou manipulací, chybným užíváním nebo mechanickým poškozením atd.)
• na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. zašlete žádost o proplacení nákladů, spolu s doložením výše nákladů (scan účtenky za poštovné, přepravní list atd).
• náklady budou proplaceny v přiměřené výši

PPL Parcelshop

ppl parcel shop

Kontakt

  • TEL.: +420 581 737 028–29
  • MOB.: 777 555 741, 731 900 330
  • Malá Dlážka 14, 750 02 Přerov.
  • E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Google+ Internetový obchod od BLUE SYSTEM

Přihlášení